AKHIRNYA MENTERI AGAMA BUAT KEPUTUSAN INI MENGENAI KENYATAAN SUHAIMI SAAD, INI SEBABNYA

Harian Semasa
Spread the love

Download Rahsia Surirumah Buat Duit RM400 Sehari

Klik Disini Cara Luar Biasa Buat Duit Tanpa Modal

Download Buat Duit Percuma RM200 Sehari Dari Rumah

Klik Laman Web Rahsia Ledak RM400 Sehari Automatik

 

20 thoughts on “AKHIRNYA MENTERI AGAMA BUAT KEPUTUSAN INI MENGENAI KENYATAAN SUHAIMI SAAD, INI SEBABNYA

  1. Dah sesat manusia ini! Kembali lah kepangkal jalan, bertaubat sebelum terlambat. Mohon pihak agama negeri ambil tindakan segera tangani manusia seperti ini. Allahuakhbar!

  2. Ko mi….jaga ina + family saja la. Ko jgn komen bukan2. Bumi bulat ko kata rata. Org dh bole buktikn dgn satelit ko tetap kata bumi rata. Ko diam2 jaga anak bini jgn bagi malu besar sdh la bro

    1. Benar sekali. Alam semesta ini ciptaan Allah. Jika kita kata ‘Allah ada di mana-mana ‘, ini bermakna Allah berada di dalam ciptaannya. Satu keyakinan yg salah.

  3. Suhaimi Saad benar. Jakim je yg menggelabah. Alam semesta ini ciptaan Allah. Jika kita kata ‘Allah ada di mana-mana ‘, ini bermakna Allah berada di dalam ciptaannya. Satu keyakinan yg salah.

  4. Allah beristiwa di atas arasy sesuai dengan keesaan dan keagunganNya manakala ilmu dan pengetahuan allah ada di mana2 meliputi langgit dan bumi. Tidak ada sesuatu pun yg dlm n luar alam semesta ini terlepas dr pengetahuan
    Allah swt. Ratusan dalil Alquran n hadis mengkhabarkan kpd hambaNya yg Allah beristiwa di atas arasynya. Bagaimana Allah istiwa hanya Allah shj yg mengetahui. Itulah kefahaman salafussoleh iaitu 3 generasi pertama selepas kewafatan Rasulullah saw yg berdiri teguh dengan sunnah nabi saw.

Leave a Reply