WANI KAYRIE JADI SAKSI KALI TERAKHIR, DEDAH DETIK AKHIR HIDUP SANDRA DIANNE BUAT RAMAI SEBAK

Harian Semasa
Spread the love

Download Rahsia Surirumah Buat Duit RM400 Sehari

Klik Disini Cara Luar Biasa Buat Duit Tanpa Modal

Download Buat Duit Percuma RM200 Sehari Dari Rumah

Klik Laman Web Rahsia Ledak RM400 Sehari Automatik

 

25 thoughts on “WANI KAYRIE JADI SAKSI KALI TERAKHIR, DEDAH DETIK AKHIR HIDUP SANDRA DIANNE BUAT RAMAI SEBAK

    1. btul tu..tmpt sy pn hrni mendung je dr pgi smpai lani,hujan gerimis..tiba2 dpt berita ni,sgt terkejut..smoga arwah d tptkn di kalangan org2 beriman & smoga kluarga beliau tabah&sabar..Ameen

  1. Al-Fatihah buat keluarga Beliau๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  2. Bila sampai waktu dan hari..pergi jua..kita semua pun akn pergi jua..bila dgr orng meninggal..takut rasa..bila sakit dah tahap mcm ni..mmng pikir mat jer..yaallah..kuatkan diri ini..beri kesempatan untuk aku bertaubat yaallah..semoga arwah sandra tenang disana..

  3. Ya allah terkejut aku dapat berita ni … aku ingtkan mimpi… tapi arwah sandra bersyukur meninggal pada hari jumaat… hari segala hari… ya allah … semoga arwah di tempat kan dikalagn orang orang yang beriman amin..,

    1. MhdAmran Mhd kalau takde benda baik nak cakap, lebih bagus diam. At least dia meninggal hari Jumaat, kau belum tahu lagi pengakhiran kau macam mana ๐Ÿ‘Œ

    2. @MhdAmran Mhd mende kau ni ? Kita mati pon taktau nanti macam mana. Dari kau cakap benda mcmni, baik doakan benda benda baik untuk arwah. Kau cakap mcm kita semua ni tak pernah buat dosa.

  4. Tua muda.. Klo Allah dah berkehendak.. X ada siapa dpt menghalang…. Hanya amal jdi peneman menemui sang maha kuasa…… Al fatihah… Semoga arwah Di tempat kan Di kalangan org2 yg briman….

  5. Innalillahiwainnalillahirajiun, slm takziah buat kluarga Allahyarhamah Allesandra Dianne Ampuria (Sandra Dianne). Smoga arwah di tmpat kn brsama2 muslimin dan muslimah. Al-Fatihah..๐Ÿ˜”๐Ÿ˜ข

  6. ุงู†ุง ู„ู„ู‡ ูˆุงู†ุง ุงู„ูŠู‡ ุฑุงุฌุนูˆู†.
    ุงู„ู„ู‡ู… ุงุบูุฑู„ู‡ุง ูˆุงุฑุญู…ู‡ุง ูˆุนุงูู‡ุง ูˆุงุนู ุนู†ู‡ุง.

    Moga Allah ampuni dia, rahmati dia, maafkan dia, muliakan kematian dia, lapangkan kubur dia, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggal dia dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga dia di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.
    . ๏บ๏ปฃู‘ู๏ปดู’๏ปฆุขู…ููŠู’ู†ู ูŠูŽุง ุฑูŽุจูŽู‘ ุงู„ู’ุนูŽุงู„ูŽู…ููŠู’ู†

  7. Inshaallah…ambil sebagai pengajaran sbab Allah yg singkirkan sandra dari dunia yg penuh fatamorgana. Dari BIGSTAGE 2020 yg menjadi saksi. Tidak akan dicipta dunia melainkan untuk diuji keimanan (keyakinan trhadap Allah) tentang segala yg dicipta. Dia bukan mati, tapi dia hidup di alam barzakh, serta disedarkan tentang apa yg dia telah amalkan. Wallahualam.

    Boleh jadi, apa yg kita sangka baik, tp sebenarnya buruk bagi Allah. Dan boleh jadi, apa yg kita sangka buruk, tp sebenarnya baik bagi Allah. Sungguh Allah Maha Bijaksana lagi Maha Mengetahui.

    Semoga Allah ampunkan segala dosa-dosa dan terima amal ibadah sandra. Aamiin. Juga utk Kita yg masih hidup, wajib ambil sbg pengajaran, utk bersedia dgn apa-apa kemungkinan dlm hidup kita, baik atau buruk.

    Tidak ada org beriman melainkan mereka akan diuji. Maka, tetaplah org beriman terus diuji, dan berjihad dgn segala harta dan jiwa mereka. Walaupun beriman laksana menggenggam bara api yg membakar diri, sebab ujian dunia adalah iblis dan syaitan.

    Jangan mengucap dua kalimah syahadah, tapi tak mengkaji alQuran dan hadis. Tak salah utk berbuat silap sekecil atau sebesar mana pun, tapi salah jika tak beristighfar dan bertaubat. Maka, perbanyakkan istighfar dan berselawat, semoga Nabi mengingati kita serta memberikan syafaatNya.

    Bukan mudah masuk pintu syurga. Sebab pintu syurga ada harganya. Amal ibadah adalah tiket, tetapi bertaubat adalah kuncinya.

    Allah takkan tanya “ada BUAT ke tak, ikut perintahNya?” Tapi Allah tanya “ada USAHA ke tak, ikut perintahNya?”.

    Salah jika kata, “belum datang hidayah utk berhijrah”, sedangkan Nabi berada di hadapanmu. Seolah-olah meniru org musyrik dan yahudi yg ingkar perintah Nabi. Ataupun munafik yg mengucap dua kalimah syahadah tp sengaja melanggar perintah Allah dan Rasul. Hakikatnya, orang munafik suka melarikan diri dari “Medan Jihad di jalan Allah”, walaupun mengaku beriman.

    Wallahualam

    Wabillahitaufik walhidayah

  8. Salam takziah daripada saya kepada keluarga Allahyarhamah Sandra di atas pemergian Sandra ke ramahtullah. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang beriman. Aamiin.

Leave a Reply