20 TAHUN SIMPAN, AKHIRNYA ZIANA ZAIN DEDAH SIAPA VIP YANG DIGOSIPKAN DENGANNYA DAHULU

Harian Semasa
Spread the love

Download Rahsia Surirumah Buat Duit RM400 Sehari

Klik Disini Cara Luar Biasa Buat Duit Tanpa Modal

Download Buat Duit Percuma RM200 Sehari Dari Rumah

Klik Laman Web Rahsia Ledak RM400 Sehari Automatik

 

39 thoughts on “20 TAHUN SIMPAN, AKHIRNYA ZIANA ZAIN DEDAH SIAPA VIP YANG DIGOSIPKAN DENGANNYA DAHULU

  1. Tak perlu diungkit kembali. Patutnya disimpan rapi dlm lipatan sejarah jer takde siapa yg tahu. Bila dah disebut semula ia akan jd panas nanti. Baiklah diamkan jer.

    1. Bukan Aib

      Sebab dia difitnah.

      Orang nak fitnah Najib. Jadi memandangkan Ziana sedang Di kemucak kegemilangan masa tu, maka dia difitnah ada hubungan dengan Najib.

      Dia tak perlu malu. Dan tins akan dia nafikan, adalah betul

    1. Pasal anak anak dah remaja dan boleh memahami lah dia jelaskan. Maybe anak2 dah dgr dr mana mana sumber ,drpd teros berteka teki dan berburuk sangka mmg masa Yg bagus Utk ziana terangkan . Lagipun , itu kan hnya gossip yg hnya diada adakan . Dan pasti Ziana ada pendekatan tersendiri dan terbaik mnjelaskannya especially kpd anak anak rungkaikan perkara tu , minta anak2 Jgn percaya Khabar angin atau bgtau teros mak mereka ke apa . Sempit sgt lah hotak tu ! Nmpk sgt ahli neraka sempit hati

  2. Hanya Allah yg tahu knape dia simpan rhsia slama 20thun ni. Tpi pda yg prnah trkait @trkena tempias, pndedahan yg sbnar melegakn w/pun lmbt. Msih ada yg generasi yg nk thu. Kita yg tk thu apa2 @ tk suka nk ambik thu, lbih baik diam. Bkan kita jer pengguna media sosial ni..

  3. Tu la manusia ni Klau mempunyai hati hitam dengki iri hati hati busuk senang cakap LA hati jahat memang suka mengacau orang suka memporak perandakan hidup orang memang hati dia sentiasa jahat.sedar lah wahai insan kita hidup ni hanya sementara saja apabila sampai masa nya nanti Allah panggil kita hendak nya biar lah kita sempat bertaubat.jangan tak sempat mengucap dua kalimah syahadah pulak.dan jangan terasa ya pada sesiapa yg membaca komen saya ni cuma hanya peringatan yg ikhlas saja saya tak menyentuh peribadi sesiapa pon.maaf bebanyak2

  4. Cerita lama janganlah diungkit sudah sudahlah biar Allah saja yg tahu kita bertaubat Allah maha pengampun nanti orang dpt dosa bawa cerita dan kita juga berdos

    1. You miss the point .

      Memangzaman dulu kecoh kononnya Ziana ada scandal dengan Najib. Najib dan Ziana menafikan. Dan bukti pun tak ada.

  5. Kalau muda2 dulu ada buat aib kebanyakkan org pun ada.Ak pun ada.Ni dah tua rasa aib dan berdosa dngn Allah.Kalau boleh putar balik xnk buat semua tu.Yg buruk tu dr diri kita sendiri yg baik dr Allah.Sekian.

  6. Orang yang tohmah tu yang berdosa sekiranya perkara tu tidak benar . … Semoga orang yang buat tohmahan tu insaf dan minta ampun sama Allah….🙄

    1. Minta maaf juga pada Ziana dan Najib.

      Ingat tak betapa ramai maki hamun Datin Rosmah kononnya dia beli Cincin rm24 juta.

      Dia nafikan. Najib nafikan.

      Tapi ramai yg tak terima penjekasan mereka. Akhirnya Rafizi mengaku dia seloroh sahaja pasal cincin tu.

      Dan dlm Parliament sete,ah PH menang, Menteri PH sendiri akui bahawa Rosmah tak beli pun Cincin rm24 juta.

      Eloklah yg maki hamun Rosmah dan najib dlm Hal ini pergi cari mereka dan minta maaf.

      Alternatif yg lain boleh cari mereka Diakhirat ketika nak Melalui titian Surat

  7. Berapa ramai orang yg telah memfitnah DSN akibat sikap diam Ziana. Apa pun elok lah beliau ceritakan sekarang. Sesiapa pernah terfitnah DSN, mohon lah maaf di FB beliau sementara hayat masih di badan. Saya antara orang telah percaya fitnah ini dan telah memohon maaf kepada beliau dan Ziana.

  8. Pada sy tak perlu diungkit kisah ini. Apa perasaan anak2nya? Dan keluarganya? Jika ada pihak yg pergi interview dia sudah pasti lah terbuka semula kisah ini. Dan pihak produksi ini tanpa rs bersalah mengungkit kisah ini yang belum tahu betul benarnya. Cari makan dgn cara yg elok ya adik2. Walaupun hanya suara anda, SEMUANYA AKAN DIHITUNG KELAK!

Leave a Reply