JAA Lifestyle | Penerangan paling lengkap untuk dapatkan $1000 USD pertama korang!

Rahsia Buat Duit Online
Spread the love

Download Rahsia Surirumah Buat Duit RM400 Sehari

Klik Disini Cara Luar Biasa Buat Duit Tanpa Modal

Download Buat Duit Percuma RM200 Sehari Dari Rumah

Klik Laman Web Rahsia Ledak RM400 Sehari Automatik

 

35 thoughts on “JAA Lifestyle | Penerangan paling lengkap untuk dapatkan $1000 USD pertama korang!

  1. Tuan saya dah register under Neezam, saya dah bagi link saya dgn rakan-rakan tapi gagal diregister atas sebab “A sponsor with the specified username does not exist!” Apa masalah gagal diregister tuan..?

    1. @Idea Buat Duit – I.B.D mintak maaf saya bukan nak menjatuhkan hukum halal ke haram secara direct ke atas apa yg saudara usaha kan.sebab setiap apa yg kita lakukan semua di pertangungjawab kan serta akan di soal di akhirat nanti,termasuk diri saya jugak tidak terlepas dari perkara tersebut.apa yg kita usahakan dan apa yg kita mkn dari hasil tersebut jadi darah daging kita.halal pendapatan kita berkat hidup kita.haram pendapatan yg rugi kita sendiri.maaf jika saya ada khilafan.tetapi sebagai umat muslim seharus nya kita perlu ambik tahu halal & haram.halal tu jelas dan haram itu jelas.dan di tengah tengah adalah syubhah.boleh jadi halal & boleh jatuh haram.adalah lebih baik saudara perjelaskan dahulu kepada mereka yg ingin join cara perniagaan anda.rujuk lah pada org yg alim ulama dlm hal2 sebegini.mintak maaf sekali lagi dari saya.dan yg paling penting tepuk dada tanya iman kita.

  2. Dalam Menu Activation, kita boleh melihat JAA lifestyle ini menjual dua package iatu lifestyle package berharga USD 48 dan Pay it Forward Package berharga USD 144.

    Anda perlu membeli pakej ini bagi mengaktifkan bonus lifestyle. Anda boleh membuat pembayaran menggunakan wire transfer ataupun bitcoin. tapi pada masa kini, link pembayaran itu masih tidak berfungsi

    Nak Tanya bahagian ini sahaja

  3. boleh percaya ke ni,aku slalu guna app surveyon pas 2 point kne masukan kat paypal,dkat paypal plak 10usd bru dpt withdrawal ke akaun bnk..

  4. Baca syarat2 dia dulu baru tau sapa baya sape
    a. Beberapa bahagian Perkhidmatan Gaya Hidup JAA mungkin mempunyai yuran yang berkaitan dengannya (masing-masing, “Perkhidmatan Berbayar”). Anda berpeluang menyemak dan menerima bayaran yang akan dikenakan sebelum menggunakan Perkhidmatan Berbayar. Kami mungkin menukar yuran untuk mana-mana bahagian Perkhidmatan Gaya Hidup JAA pada bila-bila masa. Kecuali dinyatakan sebaliknya, semua yuran dinyatakan dalam Dolar A.S. b. Anda bertanggungjawab sepenuhnya untuk membayar semua yuran dan cukai yang berlaku yang berkaitan dengan akaun Perkhidmatan Gaya Hidup JAA tepat pada masanya dengan kaedah pembayaran yang sah. Dengan memilih untuk membeli atau menggunakan Perkhidmatan Berbayar, anda membenarkan JAA Lifestyle atau pemproses pembayaran pihak ketiga untuk mengenakan kad kredit atau kaedah pembayaran lain yang anda kenali (“Kaedah Pembayaran), anda menyatakan dan menjamin bahawa anda dibenarkan untuk menggunakan , semua bayaran yang berlaku yang untuk Perkhidmatan Berbayar itu, termasuk semua | cukai yang berlaku. Untuk pembelian Perkhidmatan Berbayar sekali (iaitu, bukan langganan),
    c. Untuk pembelian langganan Perkhidmatan Berbayar: “Tarikh Pengebilan Langganan” adalah tarikh apabila anda membeli langganan pertama untuk Perkhidmatan Berbayar. Sebagai contoh, jika anda membeli langganan pertama anda ke Perkhidmatan Berbayar pada 10 Januari: (1) Tarikh Bil Langganan anda untuk langganan bulanan pertama anda dan semua langganan bulanan lain yang anda beli adalah 10 setiap bulan, (2) Bil Langganan anda Tarikh untuk langganan tahunan pertama anda adalah 10 Januari setiap tahun, dan (3) Tarikh Bil Langganan anda untuk semua pembelian langganan tahunan berikutnya akan menjadi hari kalendar bulanan ke-10 yang paling cepat selepas tarikh pembelian anda. Kaedah Pembayaran anda akan dikenakan secara automatik pada Tarikh Pengebilan Langganan semua yuran yang berlaku untuk bulan atau tahun berikutnya, sebagaimana yang berlaku. Untuk sebarang langganan Perkhidmatan Berbayar yang anda beli setelah Tarikh Pengebilan Langganan ditetapkan, Kaedah Pembayaran anda akan menjadi pertama
    Baru tau sapa baya sapa…

    1. but why u tak fokus dulu adakah ini diluluskan oleh bank negara malaysia instead of tanya bank mana yang boleh withdraw? think safe first.

Leave a Reply