SEMPAT VIDEO CALL, SHUIB DEDAH SAAT-SAAT AKHIR SITI SARAH…

Harian Semasa
Spread the love

Download Rahsia Surirumah Buat Duit RM400 Sehari

Klik Disini Cara Luar Biasa Buat Duit Tanpa Modal

Download Buat Duit Percuma RM200 Sehari Dari Rumah

Klik Laman Web Rahsia Ledak RM400 Sehari Automatik

 

28 thoughts on “SEMPAT VIDEO CALL, SHUIB DEDAH SAAT-SAAT AKHIR SITI SARAH…

  1. اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَيْهِ رَاجِعُوْنَ.
    اللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ، وَعَافِهِ، وَاعْفُ عَنْهُ.
    Semoga roh Allahyarhamah Siti Sarah binti Raisudin dicucuri rahmat oleh Allah SWT dan ditempatkan dalam kalangan mereka yang beriman dan beramal soleh dan semoga Allah melindungi ahli keluarga yg ditinggalkannya .
    اَمِين يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن.

    Salam takziah untuk Shuib dn seluruh ahli keluarga.

    1. إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون

      Ya Allah Ya Tuhan kami.. ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkanlah dia, muliakanlah kematiannya, lapangkanlah kuburnya, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga arwah di tempatkan di kalangan orang yang beriman.

      Al fatihah

      بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم
      ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَـلَمِين۞ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم۞
      مَـلِكِ يَوْمِ ٱلدِّين۞إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ ۞ ٱهْدِنَا ٱلصِّرَطَ ٱلْمُسْتَقِيمَ۞صِرَطَ ٱلَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ۞ غَيْرِ ٱلْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ ٱلضَّاۤلِّينَ۞امين

    2. Innalillah… al fatihah(dibaca) semoga roh allahyarhamah siti sarah dcucuri rahmat dan ditempatkan bersama para syuhadah.
      Salam takziah buat shuib sekeluarga semoga tabah, sabar atas pemergian orang tersayang sesungguhnya Allah lebih menyayanginya.

  2. Innalillahiwainnalarijioon. Takziah kpd Suib sekeluarga yg tlh hilang kekasih hati kesayangannya. Semoga rohnya terpelihara serta dihimpunkan bersama2 org2 beriman.

  3. Semoga shuib bertabah dengan dugaan ni… kami semua doakan buat shuib dan anak2 terus semangat menjalani kehidupan akan dtg.. salam takziah..

  4. AL Fatihah semoga arwah ditempatkan bersama orang-orang yang beriman amin ya rabbal alamin 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

  5. Allahuakbar sebaknya hati Al fatihah semoga roh arwah di tmptkan dikalangan org2 yg beriman.. 😭😭 semoga klurga arwah tabah dgn sgala ujian Aamiin..

  6. Allahuakhbar…sebak sgt2
    Takziah kpd shuib sekeluarga. Semoga Allah berikan shuib kecekalan ketabahan n kekuatan utk meneruskan kehidupan bersama anak2..
    Semoga Arwah tenang disana dan ditempatkan bersama org2 yg soleh..Aamiin

  7. innalilah…alfatihah…bidadari mu siti sarah…d takdirkan Allah untok melahirkan zuriat mu shuib…hingga nafas terakhir arwah sempat lg menghadiahkan zuriat buatmu shuib..semuga arwah bersama org2 beriman d jannah..amin..

  8. Takziah semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org beriman..Aamiin. utk Shuib semoga tabah menghadapi semua ini dan ketentuan Allah byak2 berdoa…

  9. Alfatihah..meninggalnya arwah masa yg baik..penghujung tahun islam dan sempat lahirkan anak walau pembedahan..bertabahlah untuk keluarga suib.. insyaallah rohnya dalam kalangan org soleh dan solehah..aminn

  10. Innalillahiwainnailahirojiu, Salam Takziah buat keluarga shuib dan sarah.. Semoga yang di tinggal di berikan kekuatan dan semangat untuk menghadapi hari hari yang mendatang…Al- Fatihah

  11. Semoga shuib dan fmly terus tabah, semoga arwah ditempatkan dikalangan orang beriman. Kami peminat dan rakyat mlsia sungguh berduka dan sedih di atas pemergian Siti Sarah.. Al-fatihah

  12. Al-fatihah 🤲🏻 semoga arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman 😢 . Tak dapat nak bayangkan perasaan anak2nya terutama anaknya yang baru lahir 🥺 tak dapat pelukan, ciuman dan kasih sayang dari seorang ibu . 😭

  13. “Dari Dia kita datang,dari Dia juga kita kembali”.😭😭😭Al-fatihah(di baca) semoga roh allahyarhamah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman🙏🙏😭😭

  14. Salam takziah buat syuib dn family.. semoga tabah dlm mnempuh segalanya dn semoga roh arwah ditempatkan dikalangan org² yg beriman aamiin..

  15. Berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul💔. Semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh Sarah, semua roh2 yg mninggal akibat Covid, tabahkan hati kluarga mereka, hati Raisuddin Hamzah, Shuib dan anak2 yg masih kecil yg harus meneruskan hidup tanpa kasih sayang seorang Ibu😔. Dan mnginsafkan kita yg masih mmpunyai org2 yg trsayang, percaya, insaf bahawa Covid ini benar, x tahu siapa, bila, d mana akan d jangkiti😖, 🤲ameen ameen yarrabbal ‘alameen.

  16. Ya Allah… memang sebak sangat.. saya tak berapa mengikuti perkembangan arwah tapi pemergiannya sangat2 membuat saya sedih Dan sayang padanya.. itu tandanya arwah seorang yg BAIK sebab Allah campakkan rasa sedih, kasihan Dan sayang pada arwah… Insha Allah arwah ditempatkan di kalangan org beriman.. Aamiin3x ya Allah.

  17. Ya Allah, berikan ketabahan kepada keluarga Siti Sarah dan permudahkan urusan mereka. Tempatkanlah Siti Sarah dikalangan orang2 solehah. Bantulah pesakit2 covid yang lain untuk pulih juga.

    Semoga kes Covid di Malaysia terutamanya makin berkurang dan pulih. Lindungi kami, keluarga dan orang tercinta daripada virus berbahaya dan lindungi kami daripada segala marabahaya. Aminnn…

    Sama2 kita doakan.

Leave a Reply